Ponyos blogg
Efter vår upplevelse kan jag bara tala väl om det här företaget!
I varje skede skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det visar en omtanke som märks. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett bra företag på riktigt, utan krångel.
Kort uttryckt: ett team som gör kundresan enkel. De förenar noggrannhet med eftertanke, tydlighet med anpassningsförmåga, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Stort tack för ett fint samarbete med Elcykel service solna!