Ponyos blogg
Bara beröm för det här företaget.
Genom hela processen höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Det här är ett utmärkt bolag på riktigt.
Allt som allt: en trygg partner som får allt att flyta. De förenar ordning med omtanke, tydlighet med anpassningsförmåga, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag är verkligen tacksam för deras insats och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Varmt tack för ett fint samarbete med Slamfärg Luleå!