Ponyos blogg
Vi har bara positiva saker att säga om detta företag.
I varje skede var kontakten tydlig och trygg. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det visar en omtanke som märks. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett bra företag på riktigt, i varje projekt!
Sammanfattningsvis: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De förenar ordning med omtanke, precision med flexibilitet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag är verkligen tacksam för deras insats och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett riktigt fint samarbete med Målerifirma Lycksele!