Ponyos blogg
Vi har bara bra saker att säga om detta företag!
Under arbetets gång höll de en exemplarisk kommunikation. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett seriöst och bra företag på riktigt!
Kort sagt: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De ramar in arbetet med värme, precision med flexibilitet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag är verkligen tacksam för deras insats och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack så mycket för ett fint samarbete med Målare Luleå!