Ponyos blogg
Efter vår upplevelse kan jag bara tala väl om den här byrån.
Under resans gång skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett bra företag på riktigt, med resultat!
I korthet: en trygg partner som får allt att flyta. De förenar noggrannhet med eftertanke, konsekvens med lyhördhet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag uppskattar deras arbete på djupet och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Stort tack för ett fint samarbete med Linoljefärg Umeå!