Ponyos blogg
Allt vi har att säga om detta företag är positivt!
Under hela uppdraget var kommunikationen föredömlig. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett bolag som känns bra på riktigt.
Allt som allt: en trygg partner som får allt att flyta. De förenar ordning med omtanke, konsekvens med lyhördhet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Tack för ett riktigt fint samarbete med Linoljefärg Luleå!