Ponyos blogg
Kort sagt har jag bara goda saker att säga om detta företag.
Under hela uppdraget var kommunikationen föredömlig. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det visar en omtanke som märks. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett bolag som känns riktigt bra på riktigt.
Sett till helheten: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, noggrannhet med rörlighet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett väl genomfört samarbete med Emulsionsfärg Ylivieska!