Ponyos blogg
Bara pluspoäng för det här företaget!
I varje skede höll de en exemplarisk kommunikation. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det visar en omtanke som märks. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett på riktigt bra bolag.
Om jag ska sammanfatta: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De matchar ordning med närhet, precision med flexibilitet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag är innerligt tacksam för deras insats och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett väl genomfört samarbete med Äggoljetempera Kalajoki!