Ponyos blogg
Enda jag vill säga om det här företaget är gott.
Under hela uppdraget höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Den sortens omsorg är tydlig. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
En seriös och bra byrå på riktigt.
Sett till helheten: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, konsekvens med lyhördhet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag är mycket tacksam för deras arbete och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack för ett väl genomfört samarbete med Piercing Landskrona!