Ponyos blogg
Jag har bara positiva saker att säga om detta bolag.
Längs vägen var kontakten tydlig och trygg. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den sortens omsorg är tydlig. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Kort sagt ett bra företag på riktigt!
Allt som allt: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De förenar ordning med omtanke, konsekvens med lyhördhet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag uppskattar deras arbete på djupet och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Tack för ett mycket fint samarbete med Nagelstudio Halmstad!