Ponyos blogg
Jag talar bara gott om detta företag.
Under resans gång var kontakten tydlig och trygg. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det visar en omtanke som märks. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett seriöst företag på riktigt!
Rakt på sak: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De matchar ordning med närhet, konsekvens med lyhördhet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack för ett riktigt fint samarbete med Fotvård Stockholm!