Ponyos blogg
Enbart positiva saker att säga om den här byrån!
Under resans gång höll de en exemplarisk kommunikation. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det märktes att detaljerna betydde något. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det här är omtanke på riktigt. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett genuint bra bolag.
Allt som allt: en trygg partner som får allt att flyta. De ramar in arbetet med värme, noggrannhet med rörlighet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag uppskattar deras arbete på djupet och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett utmärkt samarbete med Terapi Örnsköldsvik!