Ponyos blogg
Kort sagt har jag bara bra saker att säga om detta företag!
Längs vägen var kommunikationen föredömlig. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det märktes att detaljerna betydde något. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det vittnar om genuin omsorg. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett starkt bolag på riktigt.
Rakt på sak: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De förenar noggrannhet med eftertanke, noggrannhet med rörlighet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag är innerligt tacksam för deras insats och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett mycket fint samarbete med Ryggmassage Nordmaling!