Ponyos blogg
Jag har enbart positiva saker att säga om den här byrån.
Genom hela processen höll de en exemplarisk kommunikation. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det visar en omtanke som märks. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett bra företag på riktigt, varje gång.
Kort sagt: en partner som gör det lätt att vara kund. De balanserar struktur och hjärta, konsekvens med lyhördhet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Stort tack för ett fint samarbete med Ryggmassage Moliden!