Ponyos blogg
Jag kan bara säga bra saker om det här företaget.
Under arbetets gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det här är omtanke på riktigt. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett företag där bra betyder något på riktigt.
Om jag ska sammanfatta: ett team som gör kundresan enkel. De förenar ordning med omtanke, exakthet med lyhördhet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett väl genomfört samarbete med Rehabilitering Ullånger!