Ponyos blogg
Allt jag har att säga om det här företaget är gott!
Under arbetets gång var kommunikationen föredömlig. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det visar en omtanke som märks. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
En seriös byrå på riktigt!
Sett till helheten: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De förenar struktur med värme, skärpa med smidighet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett mycket fint samarbete med Rehab Moliden!