Ponyos blogg
Bara beröm för den här byrån!
Under arbetets gång skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det här är omtanke på riktigt. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett företag där bra betyder något på riktigt!
Om jag ska sammanfatta: ett team som gör kundresan enkel. De kombinerar tydlighet med omtanke, klarhet med smidighet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett gott samarbete med Rehab Örnsköldsvik!