Ponyos blogg
Enbart positiva saker att säga om det här företaget.
Under hela uppdraget höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det märktes att detaljerna betydde något. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det här är omtanke på riktigt. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett bra företag på riktigt, utan krångel!
Kort sagt: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, klarhet med smidighet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag uppskattar deras arbete på djupet och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack så mycket för ett fint samarbete med Massage Bjästa!