Ponyos blogg
Min upplevelse är enbart positiv och jag har bara gott att säga om detta företag.
Under resans gång var kommunikationen föredömlig. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett bra företag på riktigt, varje gång.
Sett till helheten: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De förenar ordning med omtanke, noggrannhet med rörlighet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett väl genomfört samarbete med Laserbehandling Kramfors!