Ponyos blogg
Vår upplevelse är enbart positiv och vi har bara gott att säga om detta företag.
Under arbetets gång höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Den här nivån av omtanke känns. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett genuint bra företag på riktigt!
Kort sagt: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De förenar struktur med värme, skärpa med smidighet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett gott samarbete med Laserbehandling Bjästa!