Ponyos blogg
Helt ärligt har jag bara gott att säga om den här byrån!
I varje skede var kontakten tydlig och trygg. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett utmärkt företag på riktigt i praktiken!
Kort sagt: en trygg partner som får allt att flyta. De kombinerar struktur med värme, exakthet med lyhördhet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag är innerligt tacksam för deras insats och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett riktigt fint samarbete med Laserbehandling Örnsköldsvik!