Ponyos blogg
Efter vår upplevelse kan jag bara tala väl om det här företaget!
Under hela uppdraget höll de en exemplarisk kommunikation. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett företag som håller måttet på riktigt.
Allt som allt: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De förenar ordning med omtanke, stringens med följsamhet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack så mycket för ett fint samarbete med Kiropraktor Nordmaling!