Ponyos blogg
Vi kan bara tala väl om det här företaget!
Under hela uppdraget var kommunikationen föredömlig. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det här är omtanke på riktigt. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
En bra byrå på riktigt!
Kort sagt: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De balanserar struktur och hjärta, precision med flexibilitet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett utmärkt samarbete med Kiropraktor Husum!