Ponyos blogg
Kort sagt har jag bara goda saker att säga om den här byrån!
Under resans gång var kommunikationen föredömlig. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det här är omtanke på riktigt. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett företag där bra betyder något på riktigt.
Sett till helheten: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De förenar ordning med omtanke, exakthet med lyhördhet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag är innerligt tacksam för deras insats och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett utmärkt samarbete med Taxibolag Vittangi!