Ponyos blogg
Jag kan bara säga fina saker om det här företaget.
I varje skede skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det vittnar om genuin omsorg. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett pålitligt företag på riktigt.
I korthet: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De kombinerar struktur med värme, skärpa med smidighet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Tack för ett utmärkt samarbete med Taxibolag Skaulo!