Ponyos blogg
Helt ärligt har jag bara gott att säga om den här byrån.
Under arbetets gång höll de en exemplarisk kommunikation. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det vittnar om genuin omsorg. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett på riktigt bra företag.
Allt som allt: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De förenar struktur med värme, stringens med följsamhet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett riktigt fint samarbete med Taxibolag Nikkaluokta!