Ponyos blogg
Min upplevelse är enbart positiv och jag har bara gott att säga om den här byrån.
Under hela uppdraget skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett genuint bra bolag.
Allt som allt: en trygg partner som får allt att flyta. De ramar in arbetet med värme, konsekvens med lyhördhet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Tack för ett mycket fint samarbete med Taxi Skaulo!