Ponyos blogg
Vi kan bara tala väl om den här byrån.
Genom hela processen höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den sortens omsorg är tydlig. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett bra företag på riktigt och det märks!
Kort sagt: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De kombinerar struktur med värme, stringens med följsamhet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag är innerligt tacksam för deras insats och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack för ett utmärkt samarbete med Taxi Arjeplog!