Ponyos blogg
Inget annat än gott att säga om detta företag!
Längs vägen höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det visar en omtanke som märks. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
En proffsig och bra byrå på riktigt.
Rakt på sak: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar struktur med värme, stringens med följsamhet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag är innerligt tacksam för deras insats och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Stort tack för ett fint samarbete med Taxi i Vittangi!