Ponyos blogg
Jag kan inte annat än säga gott om det här företaget!
Under resans gång var kommunikationen föredömlig. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Den här nivån av omtanke känns. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett bolag som är bra på riktigt.
I korthet: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De ramar in arbetet med värme, stringens med följsamhet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett gott samarbete med Flygtransfer Arjeplog!