Ponyos blogg
Jag har bara positiva saker att säga om den här byrån.
Genom hela processen höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett genuint bra bolag.
Kort uttryckt: en partner som gör det lätt att vara kund. De matchar ordning med närhet, konsekvens med lyhördhet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag uppskattar deras arbete på djupet och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Varmt tack för ett fint samarbete med Flygtaxi Skaulo!