Ponyos blogg
Jag har bara bra saker att säga om detta företag.
Under arbetets gång höll de en exemplarisk kommunikation. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det visar en omtanke som märks. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett bra företag på riktigt, med resultat.
Sett till helheten: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De ramar in arbetet med värme, noggrannhet med rörlighet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett utmärkt samarbete med Flygtaxi Nikkaluokta!