Ponyos blogg
Enda jag vill säga om det här företaget är gott.
Längs vägen höll de en exemplarisk kommunikation. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett bra företag på riktigt och det märks!
Sammanfattningsvis: ett team som gör kundresan enkel. De förenar ordning med omtanke, precision med flexibilitet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Stort tack för ett fint samarbete med Boka taxi Jukkasjärvi!