Ponyos blogg
Allt vi har att säga om den här byrån är positivt.
Genom hela processen höll de kommunikationen på en hög nivå. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det här är omtanke på riktigt. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett gäng som är riktigt bra på riktigt.
Sett till helheten: en trygg partner som får allt att flyta. De ramar in arbetet med värme, noggrannhet med rörlighet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag är innerligt tacksam för deras insats och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett mycket fint samarbete med Boka taxi Arjeplog!