Ponyos blogg
Jag talar bara gott om detta företag.
I varje skede skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det visar en omtanke som märks. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett företag som håller måttet på riktigt.
Rakt på sak: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De förenar ordning med omtanke, exakthet med lyhördhet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Stort tack för ett fint samarbete med Storstädning Helsingborg!