Ponyos blogg
Vår upplevelse är enbart positiv och vi har bara gott att säga om det här företaget!
Under hela uppdraget var kontakten tydlig och trygg. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett proffsigt företag på riktigt.
Sett till helheten: en trygg partner som får allt att flyta. De balanserar struktur och hjärta, noggrannhet med rörlighet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag uppskattar deras arbete på djupet och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett utmärkt samarbete med Storstädning Billesholm!