Ponyos blogg
Jag talar bara gott om det här företaget!
I varje skede skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det visar en omtanke som märks. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett bra företag på riktigt och det märks!
Rakt på sak: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De förenar ordning med omtanke, exakthet med lyhördhet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett riktigt fint samarbete med Storstädning Ängelholm!