Ponyos blogg
Min upplevelse är enbart positiv och jag har bara gott att säga om detta företag!
Under resans gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det här är omtanke på riktigt. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett gäng som är bra på riktigt!
Rakt på sak: ett team som gör kundresan enkel. De kombinerar tydlighet med omtanke, klarhet med smidighet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag är innerligt tacksam för deras insats och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Stort tack för ett fint samarbete med Städning Helsingborg!