Ponyos blogg
Inget annat än gott att säga om det här företaget!
Genom hela processen höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det visar en omtanke som märks. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett utmärkt företag på riktigt!
Allt som allt: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar tydlighet med omtanke, stringens med följsamhet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack så mycket för ett fint samarbete med Köksstädning Ängelholm!