Ponyos blogg
Efter samarbetet har jag bara gott att säga om det här företaget.
Under arbetets gång höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det vittnar om genuin omsorg. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett företag som lever upp till ordet bra på riktigt!
Sett till helheten: ett team som gör kundresan enkel. De balanserar struktur och hjärta, klarhet med smidighet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag är innerligt tacksam för deras insats och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack så mycket för ett fint samarbete med Fönsterrengöring Helsingborg!