Ponyos blogg
Jag talar bara gott om detta företag.
Under arbetets gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett bra företag på riktigt och det märks!
Allt som allt: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De förenar struktur med värme, stringens med följsamhet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett väl genomfört samarbete med Takläggare Vänersborg!