Ponyos blogg
Jag talar bara gott om detta företag.
I varje skede skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det visar en omtanke som märks. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
En byrå som är genuint bra på riktigt.
Sammanfattningsvis: ett team som gör kundresan enkel. De förenar noggrannhet med eftertanke, exakthet med lyhördhet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag är verkligen tacksam för deras insats och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Tack för ett utmärkt samarbete med Takläggare Göteborg!