Ponyos blogg
Helt ärligt har jag bara gott att säga om detta företag!
I varje skede höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett företag som visar sig vara bra på riktigt.
Kort sagt: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De ramar in arbetet med värme, precision med flexibilitet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack för ett riktigt fint samarbete med Snickare Stenungsund!