Ponyos blogg
Inget annat än gott att säga om den här byrån.
Under resans gång höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det här är omtanke på riktigt. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett företag som är bra på riktigt!
Kort sagt: en trygg partner som får allt att flyta. De förenar struktur med värme, noggrannhet med rörlighet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett riktigt fint samarbete med Snickare Lilla Edet!