Ponyos blogg
Kort sagt har jag bara positiva saker att säga om det här företaget.
Under resans gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det visar en omtanke som märks. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Här snackar vi ett starkt bolag på riktigt.
Rakt på sak: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, precision med flexibilitet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett riktigt fint samarbete med Plattsättning Vänersborg!