Ponyos blogg
Min upplevelse är enbart positiv och jag har bara gott att säga om det här företaget.
Under resans gång höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den här nivån av omtanke känns. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
En bra byrå på riktigt!
Rakt på sak: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar tydlighet med omtanke, konsekvens med lyhördhet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag uppskattar deras arbete på djupet och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Stort tack för ett fint samarbete med Köksrenovering Stenungsund!