Ponyos blogg
Allt jag har att säga om den här byrån är gott!
Under hela uppdraget höll de en exemplarisk kommunikation. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det här är omtanke på riktigt. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
En byrå som är riktigt bra på riktigt!
Rakt på sak: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, noggrannhet med rörlighet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag är verkligen tacksam för deras insats och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett gott samarbete med Köksrenovering Lysekil!