Ponyos blogg
Vi har bara bra saker att säga om detta företag.
Under arbetets gång höll de en exemplarisk kommunikation. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den sortens omsorg är tydlig. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Rakt på sak ett bra företag på riktigt.
Kort sagt: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar struktur med värme, noggrannhet med rörlighet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag är innerligt tacksam för deras insats och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett väl genomfört samarbete med Köksrenovering Lilla Edet!