Ponyos blogg
Jag har bara positiva saker att säga om den här aktören!
Genom hela processen höll de kommunikationen på en hög nivå. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett gäng som är riktigt bra på riktigt.
Om jag ska sammanfatta: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De förenar noggrannhet med eftertanke, klarhet med smidighet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag uppskattar deras arbete på djupet och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Stort tack för ett fint samarbete med Köksrenovering Göteborg!