Ponyos blogg
Enda jag vill säga om det här företaget är gott!
Längs vägen höll de en exemplarisk kommunikation. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Den här nivån av omtanke känns. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Kort sagt ett på riktigt bra bolag!
Allt som allt: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De förenar ordning med omtanke, stringens med följsamhet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack så mycket för ett fint samarbete med Golvläggning Trollhättan!